5 i rad!

Jag får vara rätt nöjd med dagen, började med att jag löste hela Eniros skattjakt och sedan drog jag iväg till Bowlinghallen. Min syster hade kalas där för sina vänner och jag fick vara med att spela. Yey! 5 strike i rad och jag var nöjd. Lämnade tjejerna (6 st 10åringar) med pappa som också var med och handlade kylen full. Jag älskar att ha ett nystädat och fullt kylskåp! Skjutsade Angelica till hästen och sedan full fart hem igen, min dag var fartfylld minsann. Och nu....ja nu ska jag ta en dusch och sedan en kopp kaffe, läsa på lite mer om Canon G11 som nog kommer bli mitt framtida köp. Nu skippar jag G10 efter uppläxning av Daniel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se