Didi!!

Suck, jag är en rutinmänniska så det skriker om det! Får ett samtal av M och plötsligt var man tillbaka till samma mönster. Älskar hur han pratar med en, frågar om när vi egetnligen ska ses igen, suckar lite och säger "äääsch skit i honom, finns andra" eller orginalet "MEN EZGI!! Jag har ju sagt till dig hur du ska vara" känns lite konstigt att höra från en kille man dejtat  haha. M du gör min dag ibland!! Saknar hur han bara så där kan börja spänna armarna och pussa på de, bara så där medans man sitter bredvid och pratar med honom :D
I alla fall....
Jag fick tummen ur och gick ner till tvättsugan i alla fall. Det borde jag väl ändå få lite kredd för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se