-2 kg

Har haft en intressant kväll med underbart snack med vänner. Satt hemma och fick tuuusen frågor om hur jag mådde osv osv, och jag kan bara säga en sak : Jag är inte sjuk på något sätt om inte det finns nån sjukdom som innebär singel för evigt. Jag mår bra, allt är ok. Se så, sluta ringa och messa :)
Så jag blev lite trött på att sitta hemma efter middagen och drog iväg till bröderna. Självklart var det party som alltid där, men jag är inne på det där med vit månad så vatten för min del. Imorgon börjar allvaret, två jobb hela sommaren och till och med varje helg.
Senast jag vägde mig var i torsdags och sen dess är det minus 2 kilo på vågen. Underbart! Nu gör jag det så klart för min egna skull och för mitt självförtroende. Åh mina vackra klänningar vad jag har saknat er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se