Verkligheten

God morgon!
Idag gick det ju jätte bra att frösöka ta sig upp ur sängen. Efter tio försök eller så. Kroppen är tung och värker och artriten gör sig påmind. Men det är en solig dag och jag ska försöka ta vara på timmarna innan jobbet.
Det blir ingen Onsdagsklubben idag då, jobbar kväll idag och dag imorn så det blir bums i säng efteråt! Vilket nu påminde mig om att jag borde laga mat till imorn med. Åhhh ibland hatar jag att vara vuxen!
Onsdagsklubben senast jag var där med Olivia. Här med Emelie, Olivia och Jelena!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vi får försöka boka in en onsdagsklubb till nu i sommar bejb!! v30 och 31 kan jag ta ledigt nån dag!

2010-07-22 @ 05:55:46
URL: http://www.blogofaswedishchick.blogspot.com
Postat av: Ezzo

Ja det måste vi!! Jag längtar! Orkar inte sträcka mig och kolla mitt schema nu men nån torsdag ska jag väl vara ledig för att kunna vara bakis ;D

2010-07-22 @ 23:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se