Breakfeast in bed



Hade svårt att somna imorse, var väldigt aggresiv kände jag och stel som en pinne- Kände för att slåss, gapa, skrika. Hur kan en vuxen man säga nått så hemskt!? Orden smakar väldigt dåligt i munnen och det blev väldigt svårt att jobba inatt när jag fick reda på det. Hemska människa, varför blev du ens ihop med mig då? Jag ser exakt likadan ut nu som jag gjorde innan vi blev ihop, precis som den natten då du tydligen blev intresserad av mig. En dag ska du få stå och se mig i ögonen och säga det igen, så får vi allt se om du fortfarande står upp.

"När en person signalerar både fysisk och mentalt välmående, så tenderar folk att känna attraktion till personen. Dvs, med ditt beteende och utseende så har du kontroll över vad en annan människa känner för dig. Varpå den personen har väldigt lite kontroll över vad den känner för dig, det enda den kan göra är att undvika dig eller fokusera på annat tills känslan avtar."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se