BBQ





Bror och mosters man har ett serious talk...om driks i baren och att jobba som utkastare! ;D


Igår kväll innan jobbet drog jag till mamma " Vi ska grilla så kom hit" Löd det...det hon inte sa var att hela familjen plus min mosters familj och mammas vännina var med! Jag som hade dragit på mig arbetskläderna innan.
Men jag chockades när jag öppnade kylskåpet och såg hur mycket mat hon hade gjort!! Det som står på bordet är bara en fjärdedel, och köttet....aaaaah drägglar bara jag tänker på det. Köttet från USA som var riktigt mört och saftigt!

Sedan väntade en natt på jobbet med massa skratt, självklart satt vi och skrämde upp varandra med spökhistorier och vem fan skrämde inte mig och Camilla om inte Adisa och Fredrik! Men ikväll ska Adisa få tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se