wonder woman!

Underbart! Jag ligger i sängen med datorn på magen och en kopp kaffe i handen. Tänker inte göra något annat idag...ok kanske skriva lite mer på uppsatsen! Kikar lite på "Efter Tio". Skit kasst egentligen men jag är nöjd ändå. All ilska från gårdagen är som bortblåst, det är inte mitt misstag, det är inte JAG som kommer bli bränd, det är inte jag som förlorar nåt ännu bättre..så varför ska då jag bry mig!?

Nej..idag känner jag mig som en..en wonder woman eller super girl eller nåt...jag känner mig stark och inget kan trycka ner mig idag.

Nu tar jag mig en till kopp kaffe...och ler när jag tänker på att det är inte jag som förlorat något..nej nej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se