There's no place like home...a sunday!



Ahh äntligen hemma, har spenderat hela dagen framför en brasa hos mamma. There's no place like home! Mycket god mat, lite godis och bara familjen helt enkelt. Självklart fick jag installera om och ta bort program på deras dator som strax slutar fungera, söka efter virus o sånt är lite för "nytt" för de, och även fylla på pengar på mobilen...ay caramba!

Men any ways...hemma nu! Jag ska försöka ta reda på när skolan börjar imorgon och sedan tänker jag stänga av dator, tysta ner mobilen, sminka av mig och lägga mig i sängen, och njuta av min sista lediga dag innan skolan startar igen. Nästa lov blir sportlovet och sedan är det slut på loven och vuxenlivet som gäller...om jag nu inte får för mig att plugga till läkarsekreterare med för då kan jag fortsätta leva studentlivet liiiiite till.

Men trevlig söndagkväll på er!

Kommentarer
Postat av: anna

tack så hemskt mycket :) jaa, det är alltid lika roligt & det spelar ingen roll vem som gratulerar en!

kram

2010-01-10 @ 22:33:44
URL: http://annamarialandgren.blogg.se/
Postat av: simone

Så mysigt det ser ut :D

2010-01-11 @ 15:12:20
URL: http://fattybom.blogg.se/f
Postat av: ellen

Vill du veta hur du kan tjäna pengar på din blogg SUPER LÄTT genom att lägga in reklam? Elr gillar du att läsa om mode/skönhet/utseende? Jag går första året på Stylist linjen, lär mig massa saker om makeup, stil osv. Kolla min blogg & läs mer! kram

2010-01-11 @ 17:29:20
URL: http://deeliiicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se