Råda runt

Det visade sig så klart att jag är ledig fram tills på onsdag, helt ok för mig då jag lärt mig att spendera dagarna bättre. Som idag, först började jag koka bönor som jag skulle ha till middag. Det tar TVÅ TIMMAR att koka det, men gott blir det allt, sedan städning och allt vad det innebär. Vid tre sedan så åkte jag till Emelie och vi hämtade upp Jenny för en promenad i Råda. 5 km senare och med mat i magen är jag så trött så trött...jag funderar på att vila lite kanske. Men vore bättre att bara ta en dusch och somna tidigt.



Jag hade så klart inte bara tröja på mig utan jag blev så varm så jag svettades ihjäl!



Beviset på att jag faktiskt gick 5 km och blev förbannat svettig...lite äckligt jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se