I skuggan av värmen.

Om man gillar Joel Kinnaman så mycket som jag gör, så borde man se "I skuggan av värmen". Igår hade jag en liten dejt om man nu vill kalla det så..väldigt mysigt med mat och film, och jag kom förslaget med den här filmen.



Filmen handlar om en Erik som är polis, träffar på Eva som är en väktare. De båda faller för varandra men Erik vet inte om att Eva är en heronist, hon är en vilsen och väldigt ensam själv som spenderar sin lediga tid ensam. Långsamt blir det värre för Eva som får sina abstinens oftare och till slut hittar Erik henne med nålen i armen och filmen blir därifrån väldigt känslosam. Jag grät, så bra var den!

Ikväll ska jag jobba helt själv på en avdelning i karantän. Det är den årligt magsjuka, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se