Futurum

Ahhh sköna söndag - en dag kvar till skolan börjar igen.

Sterssar redan upp mig, japp japp. Har en klump i magen och jag hatar det! Tänker på böcker som ska köpas, tider som ska passas, sista uppgifter som ska in, om man klarar av hela utbildningen, sommarjobb, jobb efter sommarjobbet, framtiden...och så fortsätter det. MÅSTE ta en sak i taget.

Igår kväll hamnade vi på Rymd, väldigt trevligt. Jag fick en kanna kaffe och sen var jag nöjd. Som vanligt blev det väl ca 25 pers kanske? Efter det blev det cafe o bar, var också väldigt trevligt. Men efter att ha suttit tyst i tio min kände jag att det var dags att gå hem, och det gjorde jag. Hem till datorn och stressen igen. Till en katt som var lite extra kelig, förföljde mig överallt, och bara ville mysa konstant. Det är nåt skumt med den katten!

Vad det blir av dagen idag, märker vi...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se