Gratis bio




Lust att tjäna ihop lite lätta poäng för att sedan få ett presentkort i DIN favorit butik? Men gör som jag och bli medlem på Gratisbio.se! Jätte lätt!


"Hos Gratisbio samlar registrerade medlemmar enkelt poäng genom att utnyttja Internets hetaste kampanjer och erbjudanden. Poängen kan sedan bytas mot SF:s biobiljetter eller presentkort som är giltiga i de flesta svenska butikskedjor. Man kan jämföra Gratisbio med gratistidningar som finansieras via annonsintäkter. Gratisbio använder sina annonsintäkter på att ge poäng till våra medlemmar, som nu är uppe i över 250 000 st. och 42 000 unika besökare/vecka. Konceptet har blivit en succé vi har givit bort tusentals biobiljetter och presentkort."


Bli medlem HÄR.

Jag har varit medlem ett bra tag och inte bara för att samla ihop poäng utan även för att shoppa lite från nätet. Just nu har jag precis köpt två tunikor från nätet som jag bara längtar ska komma hem, och utan Gratisbio hade jag aldrig hittat den butiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se