Gbg tur och retur...igen



Helt slut! Jag har bara en längtan idag och det är att få lägga huvudet på kudden och sova.Har inte vilat någonting idag för att kunna somna gott sen.
Drog ju som sagt till Göteborg, hade det väldigt trevligt med thaimat och film, och idag så träffade jag Daniel för frukost på Espressohouse på NK där jag fick min efterlängtade Chailatte.  Chailatten här i stan är så hemsk och smakar inte alls samma sak!

Idag är det egentligen onsdagsklubben, har bara missat en enda gång men jag tror det kan kvitta ikväll, trött, sliten och skola imorn bitti. Har faktiskt inte ens kul där uppe, bara trevligt att träffa alla andra..men de träffar man ju nästan varje helg ute med. Jag gillar mitt nya hemmaliv, jag gillar att spara pengar, hjärnceller och att kanske nån gång då och då dra iväg till en annan stad. Nice!


By the way...jag gjorde det igen..köpte skor...suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se