The sweet end!

Sova ut för gångs skull kunde jag ju glömma. Vaknade precis då jag faktiskt gav upp, katten har jamat sen 6 imorse och jag ser hemsk ut med påsar under ögonen och håret står åt alla håll och kanter.

Men nu är jag uppe och ska fixa och trixa lite hemma innan jag sätter mig ner och gör klart mitt fördjupningsarbete. Det är inte långt kvar nu, det är faktiskt mer 4 lektioner och 4 veckor praktik kvar, sen har jag avslutning, sommarjobbet och sedan flyttar jag. Vart får vi se, men Lund eller Sthlm lutar det väldigt mycket åt. För er som vet om det finns nån lägenhet ledig i sthlm till hösten så hör gäääärna av er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se