Ezzo, 75år!

Jag ligger i en säng med nya påslakan, jag har bytt jord i orkidéerna, satt blommor i balkonglådan, köpt nya snittblommor till matbordet och jag har städat, tvättat och lagat mat. Jag är så nöjd med min städdag idag så det finns inte. Ska bli underbart att stänga av datorn och somna in sedan och jag lär somna på en gång. Ska mysa med katten lite bara då han är extra klängig idag. Min mamma har berättat om den gången hon berätta om morsdag för mig när jag var liten, hon sa att man kunde plocka lite blommor och ge till sin mamma om man ville och jag hade ju då så klart fått för mig att göra det varje dag i en vecka. Efter det var jag beroende av blommor, ville ha de och plocka och ge de till alla heeela tiden.

Nu ikväll har jag gått igenom gamla inlägg i bloggen och jag älskar´t! Vad ung och dum man har varit och vad lyssnade man på egentligen för musik :S

FÖRÖVRIGT!! Jag älskar det här och henne med!!! Hon bloggar ju nu. Visst språket är väl inte den bästa mer...svengelska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se