En picknick i stenbrottet



Vi begav oss i en full bil till stenbrottet för en underbar picknick i solskenet. Har skrattat så mycket idag så det fortfarande känns i magen, jag log när jag tänkte på hur underbara vänner jag har och en sån söt syster och jag älskar de massor!

När jag flätade hennes hår innan hon gick och la sig så ville jag bara hålla om och aldrig släppa henne, de växer så fort! Sen kom jag tänka på mammas sjukdom, hur nära det var en gång att det bara skulle vara vi syskon kvar och hur jag hade dött en bit och tanken på att jag skulle få vara den starka systern som tog hand om de.
Många tankar nu, kan bero på mormor som ligger på sjukhus efter att ha tagit bort en cysta stor som en apelsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se