Lillördag alltså! Who knew!

"Jag saknar dig!" skrev han. Och mitt hjärta smälte!

Tog mig en lång dusch så här på kvällen, hade totalt glömt bort att det var onsdag. Funderar på att ta en kall öl och softa framför tvn innan det är dags för att krama kudden, nana, sussa och vad tusan ni nu kallar att sova. Imorgon är det dags för rehabilitering och habiliterings föreläsning igen. Jag kan inte alls förstå varför vi har lektioner måndag-fredag kl 8.30. Vi börjar alltså 8.30 varenda dag. Kunde vi inte fått lite sovmorgon!?

Katten mår bra nu i alla fall, efter ett litet blodprov för 1680 kr MED försäkring som inte vissa nått, så mår han bra...



...fast ibland tvivlar jag...han kan vara rätt skum den där katten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se