Hola pepole

Jaa jag vet, jag tog en bloggpause...inget mer med det.

Solen skiner och det är lite varmt, jag som sa igår att hösten är här och värmen inte lär komma nåt mer. Nu planerar jag och Angelica att dra till Läcköslott och ta en fika. Vad ska man säga, jag är lycklig, lyckligare än lyckligast! Kanske därför jag fick upp suget på att blogga igen, Oh lord I have so mutch to say!!

Skorna i det senaste inlägget blev det inget av, fick mitt paket och det var helt fel skor, skicka tillbaka dom och vägrade köpa nya.



Jag sitter här och väntar på honom, två veckor i Grekland är en lång tid, men snart är han hemma igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se