Im twittering away

Har taigt mig en underbar dusch, städade lite innan det och nu räknar jag timmarna tills jag ska till akuten för att jobba igen. Chillar lite i sängen och kikar ut, det ser ut att vara en underbar höstdag. Jag tror allt att jag ska GÅ till jobbet, jag insåg nu att jag blivit allt för lat med bilen och att jag faktiskt har gått upp i vikt! I fönstret har jag nu även nya blommor som dock är lite knepiga, för att de ska se pigga o fräscha ut och inte dö så måste jag typ BADA dom i vatten varje dag. Helt otroligt, och när solen lyser på dom som idag då är de på väg att !!

Men de är fina...det var allt jag ville ha sagt..och att jag tagit upp twittering igen..





En osminkade sanningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se