Astro för skorpioner



"Skorpionen är ett av zodiakens starkaste mest kraismatiska och gäckande tecken. Hennes sämsta drag är hennes svartsjuka som kan få oanade proportioner. Men avundsjukan och svartsjukan kan fungera som en sporre i livet, det driver henne till att hela tiden prestera bättre. En skorpion gör inget halvhjärtat, allt i hennes liv görs med passion och lidelse. Ett förhållande med en skorpion kan vara både svårt och givande. Ett problem är att skorpionen oftast njuter mer av leken och spelet före görhållandet än av den etablerade relationen."


Elle No11 2009

Det får mig verkligen att framstå som en bitch, men jag måste ändå säga att det stämmer in ganska så bra. Själva leken innan kan vara ren och skär njutning och sedan när jag fått det jag vill ha kan jag tröttna på det fort. Om jag inte ser passionen och hettan det faktiskt finns i relationen. Allt det här stämmer även in på min vän Angelica som också är skorpion. Jag känner min bästa vän otroligt väl och vet exakt hur det ligger till hos henne med. Det är ju för att vi är så otroligt lika med.
Jag går verkligen in helhjärtat i nåt projekt och ibland önskar jag att jag inte var så naiv och blåögd. Det blir mitt nyårslöfte för år 10. Att inte tro det bästa om folk konstant och faktiskt ha taggarna utåt lite mer.

Kommentarer
Postat av: Veronika

Va fränt att det stämmer :D

2009-10-13 @ 19:58:08
URL: http://veronikascrib.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se