Sjukstuga

Det är rena sjukstugan här hemma, Angelica har dragit på sig en förkyldning och jag sitter hemma med UVI och Njursten...natten var nog den jobbigaste jag någonsin haft! Må låta äckligt men jag vakande vid 3 för ett toabesök och vid halv 7 gick jag äntligen ut och la mig. HELT SJUKT! Enormt jobbiga trängningar som inte ville ta slut. Jag ringde till sjukvårdsrådgivningen för ett litet hopp om att få antibiotika venöst istället..men hepp. "Du får ringa till vårdcentralen på morgonen eller åka till akuten om det blir akut" OOOOOOOH jag ville bara kissa ordentligt för en gångs skull!!

Nu kikar vi på DH och har ätit min goda pasta med skink och ostsås. Mycket mättande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se