Om en vän kan viska och ett löfte brista, går jag hellre hem...



Igår var en bra dag, jag kom hem från skolan och lagade mat, bakade bananpaj och städade. Kände mig som en hemmafru, eller en duktig hemma"singel" men..när jag borde gjort nåt helt annat som att tex plugga. Well....well...jag fick det gjort idag istället. Har hjälpt Angelica lite med att måla, städa ur ett kylskåp och spackla. Nu kikar jag på Arga-snickarn och är rätt nöjd med att jag anmälde mitt intresse på en ny lägenhet idag. Hoppas jag får den bara, håll tummarna! För en fräsch etta med stort kök och med tvättmaskin och torktummalare, stor klädkammare och uteplats är vad jag behöver just nu!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se