Spik i foten!


Åhhh jag blir så trött, eller ja när detta hände var jag ju riktigt trött med.
5 min kvar innan jag ska till jobbet, jag har lite bråttom och ska springa in till garderoben och helt plötsligt...AJ!!! Trampar på en jävla vass spik som sticker ut ur tröskeln (det heter väl så?), Blodet forsar och spiken gick ju rätt så långt in med. Så..jag drog till jobbet och klarade av att halta runt i 3 timmar innan jag bestämde mig för att dra hem.

Det enda roliga med det hela är att jag och M såg på Troja igår och när Akilles fick en pil i hälen sa jag "ja just det, det är därför det kallas för Akilleshäl" så min svaghet just nu är väl då min blodiga häl...

vad mer kan gå fel idag?

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se