One of these days this boots are gonna walk all over you.

Torsdag förmiddag och jag hade sovmorgon idag, börjar jobba vid 16 idag och just nu softar jag...men det är inte allt jag har gjort, OH NEJ! Jag vaknade vid 10 efter en helvetes massa jamande från katten som vägrar låta mig sova.
 Och det första jag gör är att börja storstäda. Jag dammade och jag dammade och sen damma jag lite till....alla skåp är rena och fina nu, golvet luktar blommor och kylskåpet är fritt från bilder, foton, dikter, magneter och allt annat krimskrams man samlar på sig.

Sedan när jag la mig ner vid 13 och tänkte, fan vad gött, jag kan sova typ två timmar innan jobbet insåg jag...jag borde ut och springa. Så jag drog ut och sprang spåret...jaaaa...JAG gjorde det, och precis som i förrigår fick min kropp en chock!

Nu ska jag dricka liter vis med vatten och sedan göra iordning kaffe...det här ska bli en bra dag på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se