Thanx babe!

Har precis varit i skara, njutit av en Taco och Desperate Housewife kväll med Emelie och Chris! Det var trevligt att få snacka av sig lite, höra hur det egentligen är på andra sidan gräset...ja i ett förhållande alltså. Och tänka att "fan vad skönt det varit att va utan alla problem o skit". Men det är ju sånt som kommer med tiden och även jag kommer drabbas, jag kommer ju också sitta där en dag och klaga på att han inte städar, att disken står framme, att hans gympakläder ligger i badrummet och stinker svett...osv osv..






Nu ska jag följa med "han" när han slutar jobba till Donken, han ska äta och jag ska hålla sällskap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se