Så var den dagen över...

Precis som mitt horoskop sa så blev det en lugn dag med mysig stund på kvällen.
Det blev kalas osv hos mamma och efter att maten och tårtan tog slut så däcka jag på mammas säng. Finns ingen skönare plats än den, man känner hennes doft och känner sig som ett litet barn igen. I alla fall...Mellan maten och tårtan höll jag på att tvätta hos mig så jag flängde fram och tillbaka för att hänga och vika tvätt etc...

Jag var hemma vid 18 och vi 21.30 drog jag till skara. Vilken mysig kväll, hemma hos Victoria och Harry hade vi kökshäng. Det kändes lite väl parigt men det gick bra när Kim kom, så man hade nån mer som inte var där med sin respektive!

Efter en massa snack och diskutioner så drog vi oss alla hemåt och vid halv 3 ringde jag Erik och somna på en gång.
Det var en bra midsommar faktiskt!





Bilder : Lisa Henriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se