Vad fan kollar jag på?

Jag har en stor last, och det är så klart min dator. Jag kom hem för fem minuter sedan och slängde mig i soffan och tog datorn i knät på en gång. Och ALLTID, slår jag på tvn och har den på i bakgrunden. Sedan ringer en vän och hör vad jag gör och frågar vad jag kollar på. Ja...vad fan kollar jag på, jag märker ibland att jag slagit på nån dokumentär och flugfiske eller nåt om nån sjukdom.  Eller nåt annat totalt ointressant.

Värsta dagen hit tills på jobbet, med alla magsjuka och larmen går stup i kvarten, "jag fryser, jag är varm, jag är törsig, jag vill ta av skorna, jag vill ta på skorna." Men hallo! Spritade händerna stup i kvarten så jag inte blir sjuk nu när jag börjat skolan precis. Har nog aldrig haft magsjuka och vill inte ha det heller!

Eyyyy det är Dirty sexy money nu ju!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se