So fresh and so clean

Ibland får jag spasmer på mig själv, seriöst !

Jag blir så trött på att jag är pedant, nu är det fjärde dagen jag städar. Minsta lilla katthår får mig att dra fram dammsugaren. Idag är det visserligen fredag och jag ska ha Mona över hit på lite vin och tjejsnack innan vi drar ut på förfesten. Men är det bara jag som känner att det måste vara kliniskt rent för att kunna slappna av i soffan ?

Tyvärr så gjorde jag en dum sak idag, jag struntade i Matte B lektionen, vilket ledde till att jag låg och sov i 13 timmar ! !

Nu ska jag moppa golvet och och sedan ska jag ta mig in i klädkammaren och göra om lite tror jag. Lite svart färg vore rätt kul att ha just nu. Helt svart i garderoben med guld dekorer skulle passa till mitt vinröda draperi jag har där inne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se