"De höga klackarna uppfanns av en kvinna som blev kysst på pannan."


Så då var man tillbaka, helgens bravader har lugnat ner sig lite nu. Jag tänker inte berätta om vad som hände i lördags men jag säger bara att jag inte låter det ta över min vardag och mittl liv. Tror jag kanske har sovit sammanlagt 4 timmar de senaste dagarna. Men jag ska försöka sova ut ikväll.

Igår kunde jag inte gå och lägga mig, hade planerat att vara i säng vid tio men det sluta med att Angelica kom hit vid halv tio och vi tog oss några cigg och prata ut. Sedan en kort promenad och tillbaka hit igen. Tror jag kom i säng vid 2-3 nån gång. Så kränkt och förnedrad har jag aldrig varit förut !


Idag ska jag iväg och fixa lite saker.

* Posta massa viktiga papper jag al
* Handla mat
* Ta kort till körkortet
* Sola lite kanske


Ja vad som helst för att sysselsätta mig och inte tänka för mycket.

"De höga klackarna uppfanns av en kvinna som blev kysst på pannan."

-  Christopher Morley



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se