The bird is the word!



Sorry men jag har verkligen snöat in mig på Family Guy just nu :D

Så uber tråkig dag! Gick upp vid tio för att ha en metodövning i stroke vid halv ett...men jag hade ju redan gjort skiten och kunde allt. Så jag fick traska hemåt igen...så jag gick till mamma för att hämta min pärla och vad ser jag om inte en bot! För att jag står på fel gata....oooorka!

Det sluta med att jag somnade hos mamma och sedan åkte hem för att somna igen...vad är det för fel på mig??

Nu har man duschat och funderar på att ta mig en kopp te, lite pepparkakor med mögelost och bara läsa bloggar hela natten lång. Ja för sova lär jag ju knappast kunna göra just nu! Det är tydligen fest i skövde idag..men jag orkar inte vara tjejen som aldrig säger nej till fest. Nu blir det andra bullar...ohhh...bullar...lite lussekatter vore inte fel. Not bad at all....hm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se