She's like a star

Att jag är utvilad efter några timmars sömn kan jag väl knappast säga, kroppen gör lite ont här och var och sömnen avbryts vid 7 tiden av en förbannat larm för att Angelica ska till jobbet...aaahhh.....jaja...nu ska vi inte klaga här.  Ser ut att vara en ok morgon, tänkte ta mig lite gröt till frukost och kaffe så klart, vore ännu bättre med en cigg men...jag kan inte bestämma mig om jag ska sluta? Jag har nu inte rökt på två dagar. Sedan ska jag i alla fall ta en liten promenad, eller ja liten, jag planerar att gå bort till Tofta.

Det värsta är nu att jag faktistk redan har börjat mitt jullov, jag börjar jobba den 23 men det är bara två dagar...jag skulle lika gärna kunna resa bort nu!
Det hade varit så trevligt att träffa Andrada och Florina i Malmö! Senast det var har jag ingen aning om, minns att det var Florinas 50års fest i alla fall, och all mat vi lagade kommer jag nog aldrig glömma :D Men läser du detta Andrada så ska du veta att jag saknar er!



Nu snodde jag bilden från Andradas face men hon är så fin här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se