Lussevakan

Ohhhh vad trött jag blir, här skriver man de längsta inlägget i historien och så raderas allt.....

"Hej sankta lucia! Alla tomtar slår i glasen:)

Välkomna hem till för att fira starkglöggens existens!
Denna kväll blir bara bättre år för år!

Vi frossar i lussekatter, pepparkakor, å dricker så mycket vi vågar;)
"

Förra året var bra, men detta året var bäst!

Så jag summerar, tackar för vinet jag fick i julklapp det kom till användning redan idag, shotsglasen var perfekta för jag hade inga och sugröret...ja sugrör kan man aldrig få nog av och speciellt inte den med elefanten. I looooove them! Tack för en enormt trevlig lussevaka!

Som slutade med utgång men det håller vi tyst om ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se