Bittersöt


Den här mellandagsrean har inte varit annat än givande för min del, ett par sneakers, en förbannat snygg skinjacka, ett par jeans och massa andra kläder och jag är nöjd...nöööööjd! :D

Efter en kebabtallrik (vilket jag inte ätit på år och dar) och en cigg och tropisk fanta är jag ännu mer nöjd.

-Jag vill ha tropisk.
-DU kan vara tropisk...
-öh....jag är redan det ;)
-FAN


Dock var jag inte lika nöjd när man skulle ta bilen till All video och dörren inte gick upp, Angelica frågar om jag verkligen låst upp dörren och jag testar igen...och nyckeln blev helt sne...tack angelica, tack...

Inte många dagar kvar till nyår och jag har ett nyårslöfte redo. Inte sluta röka för det gör jag när jag själv känner att jag inte behöver det längre. Utan det att jag ska bli nya FITTezgi. Jag ska vara en surkärring som säger nej till allt och alla och jag ska köra över folk så gott de går. Jag ska vara en bitterfitta som bara säger "my way or the high way"

Nu blir det film...ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se