Stop me, if you think that you have heard this song before!


Så..jag har börjat min praktik, på ett äldreboende. Lite konstigt kan tyckas då jag redan jobbar på ett. Men det är soft! Jag har inte lika mycket ansvar och jag behöver aldrig gå in själv på nåt rum. Nästa termin kommer bli grymt då har jag praktik på antingen

  • Cancer avdelningen på sjukhuset
  • Gynekologi mottagningen
  • Akuten
Det är ju sånt jag vill testa på!

Så var det valborg snart igen, tiden går fort och snart har jag bott i min lägenhet i 1 helt år. På torsdag är det en hel del att göra. Först klassträff sedan stor grillfest med ca 100 pers på småbåtshamnen och sedan till stadt antar jag för att höra nån Dj inne på Sallys. Kommer vara smockfullt! Eller så stannar jag hemma, kryper ner i sängen och kikar på gamla klassiker på tvn hela dagen. Jag har ju nu blivit nykterist (inbillar jag mig själv), för att kunna skära ner på de där extra kilona. Det och att ta power-walks varje dag har blivit det nya.

Nu äter jag upp min musli och sedan drar jag iväg till praktiken, och dricker kaffe i mängder och slappnar av då och då med en cigg.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se