Mini me...



Kikade i en låda hemma hos mamma sist och hittade massa bilder från min barndom. Asså Hallo! Jag var ju utseendefixerad redan då ju! Jag minns att jag hade spolar i håret för jag älskade mitt lockiga hår, men mamma antyder att jag hade det ganska så ofta....oook...

Hittade även massa bilder på när jag var undernärd som liten, men de ska vi nog inte visa. De är lite skelett liknande.

Nu ska jag masa mig upp och bädda sängen, sedan iväg för fika med Kristina och ikväll blir det filmkväll med Nils...trevlig dag.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lär dig korrekt engelska!!!

2008-09-05 @ 18:25:05
Postat av: Ezzo

Vad i syftar du på nu? Mini me?? Med tanke på att jag läst upp till Engelska C och haft MVG i alla kurser så är nog min engelska ändå helt OK!!!!!!

2008-09-05 @ 21:05:10
URL: http://svartanka.blogg.se/
Postat av: Kinah

Vart då står det fel!? Jag ser ingenting. Och jag är självutnämnd bessewisser, möhööö;o)

2008-09-06 @ 20:20:24
URL: http://ingengroda.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Baby you screem if you want some more"



Om "Screem" ska översättas till skrik, så tror jag det stavas scream..



Om inte... ja, då tar jag tillbaka det jag sa och ber om ursäkt.

2008-09-06 @ 20:57:13
Postat av: Anonym

Halvt som halvt rolig blogg detta. För att ha läst engelska C o ha MVG i alla kurser så e de la lite väl sämst att stava fel på ett så enkelt ord. E du säker på att du inte läst svengelska C eller nått sånt :P

2008-09-07 @ 18:25:34
Postat av: Daniel

Allvarligt hur lite har ni att göra där ute på landet..? Inte nog med att ni sitter och påpekar stavfel, ni gör det Anynomt dessutom.. Patetiska jävlar.



"la" är för övrigt inte ens ett ord, så innan ni börjar klaga på Engelska stavfel kanske ni skall se över ert Svenska vokabulär.

2008-09-09 @ 04:20:09
Postat av: Anonym

Hahaha

2008-09-10 @ 17:20:12
Postat av: Anonym

Varför tillåta folk att kommentera om man inte kan ta lite kritik?

2008-09-12 @ 13:28:09
Postat av: Ezzo

Haha när sa jag att jag inte klarar av kritik, ös på. Jag är inte den som tar åt mig, men då får det ju gärna vara nåt vettigt. Om jag skulle ta bort kommentarerna skulle jag väl bara "gömma" mig? Folk har rätt till en egen åsikt. Och min åsikt är att jag inte längre bryr mig om vad folk säger, tills jag inser att det är nåt viktigt. Min blogg är ingen blogg där jag vill tjäna pengar eller bli känd. Folk som läser den är bara mina närmaste vänner och då och då lite nytt folk. Jag skriver mest om mitt liv här i bonnhålan och så kommer det alltid att vara. Är den inte intressant så behöver man ju inte läsa vidare.

2008-09-14 @ 18:12:48
URL: http://svartanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se