Matkoma

Efter att ha gått ner en helvetes massa kilo i vikt så kom jag att tänka...hm...en kebabtallrik är jag nog värd. Sagt och gjort och nu sitter jag i soffan...med magont. Tip top...
Jag tänker ligga här heeeela kvällen och försöka få min förkyldning att försvinna...Har varit hos Hanna och hälsat på alla och sen orkade jag inte mer.

Är det en och samma person som verkligen inte har nåt bättre för sig än att kommentera elakheter, eller ännu värre,är det tre olika personer vid tre olika tillfällen som läser och bara öser ur sig skit? Efter att ha bloggat i 3 år så ska väl ändå ingen komma och säga vad jag ska blogga om. Och min stavning är ändå KORREKT!!! Ingen är väl perfekt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se