Dummer!

Ibland är jag ta mig fan en riktig idiot, det erkänner jag allt!

Som när jag ska ta tandborsten och välter ner tvålpumpen så den går i tusen bitar...och medans jag plockar upp glaset så skär jag upp halva handen...ok det var riktigt klantigt....eller som förut när jag skulle höja ljudet på tvn efter att ha kollat i en halvtimma...och kommer på att det inte går att höja för jag sitter med fjärren till DVDn eller som när jag förut skulle bre smör på knäckemackan, men hade glömt att lägga brödet på tallriken så jag smöra bara tallriken......suck....

Nu drar jag täcker över huvudet och hoppas på att jag inte bränner ner köket när jag lagar mat sen...
Ibland är man nog bara helt väck, och ibland är man bara lite "kär" och galen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se