Datanörden i mig.

Åhhh så bra jag bloggar, nu skriver jag..och så skriver jag lite till...och så sätter jag punkt här...och ett här...och så skriver jag lite till. Och så kliar jag mig på huvudet och funderar på vad jag ska skriva mer...och så skriver jag lite till....Pöööh...
Orka..


Mitt bredband är cp som vanligt och jag orkar inte försöka lösa det längre. Nu slänger jag in handuken så att säga..och skaffar mig nåt annat skit som kanske fungerar för en gångs skull.

Sitter hemma i brosans rum, hans lilla datahörna ser helt space´at ut. Han är en liten CS-nörd som har vääärldens största musmatta, den skönaste datamusen, bästa tangentbordet och så klart skärmen med bäst upplösning...eller vad fan det nu heter. Och så har jäveln fått en dator från skolan (han går portalen) så han har fyllt upp rummet med massa sladdar som går kors och tvärs...och nu ska mamma göra om ett rum där uppe så att det blir hans sovrum, och här nere ska vara...ja vad? HAN´s DATARUM! Jag blir galen...varför fick inte jag ett hobbyrum när jag bodde hemma...XD Det positiva är att jag kan lyssna på Infinety med hög bas i hans uber bra hörlurar...och inte en jävel hör mig sjunga eller ser mig dansa i källaren..HA!

Blev film och Kärleksmums igår med Nils...mycket mys. Det gillar vi. Måste passa på när han ändå ska flytta snart...ack o ve!

Nu skriva klart mitt CV och skicka in den till nåt företag som sökte en Tekniksäljare...

xoxo Ezzo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se