Måndag morgon...

Hm...jag sitter och planerar lite födelsedagsfest här...har fått ihop 20 pers...hur ska det sluta! I champagneregn hoppas jag :P

Nej seriöst...måndag morgon. Sitter och lyssnar på Adele och sjunger med lite. Vilken röst, vilken kvinna!
Har massor att göra men jag orkar fan inte...
Ringa jobbet
Ringa Sirius
Ringa Arbetsförmedlingen
Gå till banken och kika på fonderna...jävla lågkonjektur
Maila Elle Interiör om min lägenhet
Plugga plugga plugga teori
Städa
planera vidare festen...


Kommentarer
Postat av: ezgis hjälp"

internetbank ngn

2008-10-20 @ 21:52:53
Postat av: Anonym

Haha ja jag vet, men jag har tappat bort min dosa. Så jag ringde dom istället.

Vem är du då? Eftersom du vet att jag heter Ezgi menar jag :D

2008-10-20 @ 22:34:35
URL: http://svartanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se