Stackars stackars...

Hahahahahahhahahaha

Tösen som inte hade liv har nu ännu mindre liv, hon har gipsat armen på grund av en HÄST! Hahaha ok skadeglädje jag vet!!!! Men vi är sånna så det är ok ;D Lite koko båda två.
Men kan man ha mer otur, kan inte dricka p g a smärtstillande, kan inte gå ut och festa på galan för hur hett är gips med galablåsa? Pricken över i et kanske ;D Hon kommer inte in på stadt för passet har gått ut så hon har ingen ID, och hon kan inte handla på Systemet för VISA kortet och IDn funkar inte...stackars stackars Angelica. Jag lider med dig. Fast på Fredag ska jag fixa mitt hår hos frissan, jag ska plocka ögonbrynen, jag ska ta på mig min nya läckra klänning och jag ska supa mig full och gå ut. För ta mig fan på att det ska bli en het kväll ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se