Ödetsdag.

Jag och Angelica konstatera en sak idag...eller ja, JAG gjorde det., just nu har hon nada liv! 
 Efter en lunch på Cafe o bar gick vi vidare till banken så hon kunde fixa sitt bankkort som inte fungerar. Ja hon kan inte ta ut pengar på den och och ska hon betala i butiken så måste det göras manuellt. Så när hon ska in och fixa nytt kort så måste hon visa sitt pass...då visar det sig att passet gått ut. Så dilemma ett...hon kan inte ta ut pengar, tills hon fått sitt nya kort och si så där 3 veckor. OCH Hon kan inte gå ut på stadt eller nåt för hennes pass gått ut och id Kort tar ett jävla tag att få. SÅ hon kan inte gå till systemet på sin 20 års dag.

Ok vissa kanske inte tycker att det är kul, men jag asgarva. Sikken Ironi i livet eller?
Hon kan varken shoppa eller gå ut, HA! ok det löser sig alltid på nåt sätt, ofta de kollar när passet gått ut på stadt liksom
.

Jag kallar det ödets och ironins dag idag. Tänkte springa in och boka en klippning idag, men det fanns inga tider någonstans. Så jag sprang in på typ sista frisören på hela Skaragatan. Och bokade in mig som hårmodell...FAN! VAD HAR JAG GJORT!?
Det kommer bli kort, antingen kort eller kortkort! Jag som älskar mitt hår. Men tur att jag inte är den som är den, kunde jag gå från långt till kort så är detta nemas problemas. ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se