Någon slags fyndig rubrik här!




Ok så här är det, jag pluggar och när jag oluggar har jag inte tid att blogga. För jag pluggar inte vad som helst..nopp jag pluggar teori!!! Jag har snart min uppkörning och teoriprov så jag måste ligga i nu som faaaaaaeeeen!

Men nu vakna jag precis så jag ska värma upp med en kaffe och cigg, sen ska jag krypa ner under täcket och bara plugga massor. Sedan ska jag till jobbet vid halv fem....eyyy jag kanske kan få tanterna att förhöra mig..höhöhöhö (Nils skratt förövrigt, nej seriöst han skrattar verkligen så ;D )

Får väl se när jag bloggar nästa gång...ciao
xoxo Ezzo

Kommentarer
Postat av: Christina

Lycka till! :)

2008-10-14 @ 12:41:04
URL: http://pinapina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se