Fan vad najs!

Det blev sen som jag ville! Fy fan vad gött det var....efter att ha suttit hemma och duschat och gråtit i flera timmar...asså från 14-20 så var jag som en urdragen disktrasa, jag såg ut som skit och ville väl bara sova. Men sen fick Angelica och Tobbe iden om att ta med mig till Tom...och så blev det. Jag drog på mig det värsta jag hade och drog iväg. Efter en öl och en grogg var jag helt väck. Inget kunde göra mig ledsen, jag har nog aldrig skrattat så mycket den senaste tiden. Allting var kul och att alla frågade mig stup i kvarten hur mår du nu då? Gjorde inget...det var bort blåst..det var precis det jag behövde. När fyllan börja krypa in i sinnet på mig så insåg jag att det värsta jag hade på mig faktist var det bästa just nu. Mina baggyjeans, min stora tee, min mössa och mina sneakers gjorde mig till det snyggaste...och Angelicas smink som tog bort mina rödsprängda ögon...för ett tag. Att allting kan vända så?
Fast det blev ingen utgång, efter mat vid torngrillen...eller ja ett ciggpaket som var det enda jag "käka" på hela dagen. Lovar, åt inte det minsta på hela dagen...hm ...kanske därför jag blev så full..hahaha.

Sedan hem i spöregnet i en taxi och där låg jag bara i sängen i en timma och fundera, multiplacera, dividera och all annan skit man gör när man är full och glad. Jaaa ok jag fyllemessa lite folk också..haha sorry.

- ska jag komma?
- Nej, jag vill inte, ville bara säga att jag mår bra nu eftersom du undra.
- Du vill ju ha mig där.
- Eh...nopp finns bara en jag vill ha.

Snacka om stroppighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se