Shopping med Kinah

image901


Har precis kommit hem efter en ganska så spontan och bra shopping dag. Jag skulle bara till biblioteket för att lämna tillbaka en bok, men där bland film hyllorna träffade jag på Kristina. Så vi bestämde oss för att ta en fika, och hennes vän anslöt oss. Så till Garströms för en brownie och pratstund.
Efter fikat så tog vi oss till stan och shoppade, eftersom det är onsdag idag så kom jag på att 2hand är öppet. Iväg dit och trots att man har -15 kr på kontot så kan man shoppa.

På fredag ska vi försöka styra upp ett pyjamasparty, ansiktsmask och vin o hela köret...pyjamas med så klart.




Kommentarer
Postat av: Ms.Behavin'

Oooh, då ska jag ha min löjligaste pyamas med kaniner på!! Tvärgrymt:) Här är min mail: [email protected]
Fantasifull adress vah? ;P

2008-03-05 @ 18:46:39
URL: http://msbehavin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se