Saker som finns där men ändå inte.

Min garderob är proppfull med saker jag inte använder. Det ska fan bli en redig rensning när jag flyttar sen, allt jag inte använder ska ut! Men absolut inte skor :D Sedan finns det saker jag inte använder men som jag VILL använda. Saker som kanske inte passar att använda i den här stan...typ som min pälsmössa. Jag ääääälskar den, jag passar i den med. Jag ser lite så där ryskspion aktig ut i den. Jag vill använda den mer, men i lilla bonnhålan så passar det inte in. Alla tittar på en som om man vore en alien, men till vintern ska jag använda den, och så ska jag stå och peka på er andra som inte har en...typ som han i simpson..."H A- H A" ska jag säga och peka!

image925

Och de här skorna ska jag använda mer i sommar, jag bara äääälskar höga klackar.

image926

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: Anonym

urläckra skor!

2008-03-11 @ 16:54:19
URL: http://egomani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se