Påskafton

Igår kväll var faktist riktigt mysig. Vi började med att gå till cafeobar för att ta oss några glas cava. Jag ääääälskar cava. Men jag var nog den enda som gjorde det med. Kinah tog cider...hahaha. Där satt vi fem i alla fall, jag malin, kinah, carro och Peder (om jag minns rätt) Vi kom genast in på ämnen som Family Guy, Simpsons, South Park etc etc. Och vi kom fram till att south Park ändå är den mest provocerande av dom. Vi fick oss många härliga skratt faktist! Sedan vid halv 12 skulle Carro och Peder hemåt för de skulle upp tidigt och åka hem till Örebro igen. Så vi resten begav oss till Stures. Vilket var otroligt mys där med. Det är fåååå tillfällen då det faktist bara sitter ungdomar där. Så efter en öl på stures fick jag skjuts hem vid 1, typiskt att Johanna då kommer. :( ville träffa henne mer ju.

Det var väl min påskafton.
Självklart blev det påskbuffe med massa godsaker. Jag fick riktig ordentlig caviar till mina ägg...ingen sån där ABBAs tjaffs.
Ibland finns det bara fördelar med att ha en pappa som är kock ;D

/ Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se