OMG!!!

Jag har sån träningsvärk! Jag orkar inte lyfta upp armarna, fan vad färslig jag ÄR! Men det går inte.

Hade Matte B lektion idag, det gick ganska bra. Och jag hade med mig gymväskan för att träna efteråt.
Det var typ jag och massa pensionärer. Hehe...jag lever fan lyxliv, skola tre timmar i veckan och träning hur mycket jag vill. I alla fall...nu gled jag från ämnet. Jag är skit kass på gymmet, men idag tränade jag mycket överkropp, min svaga rygg fick sig en omgång.

image927

Visst ni förresten att man inte ska ha nån tyngd när man håller på med den här? Tydligen är det bästa sättet att paja ryggen på. :S

Sedan blev det axlar, bröst och biceps. Och en timma på cykeln, löpbandet och orbitreken..jag är helt slut!

Efter det var det bort till AB bostäder för att skriva på kontrakt. WOHO! NU är den min :D

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: anna

som sagt..var nog aningen disträ eller förvirrad..hehe..men jag hade haft te i tidigare under dagen så kanske en gnutta smak från föregående omgång fanns kvar..haha
kram

2008-03-11 @ 16:02:46
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se