Morgonrutiner

image825


Finns några saker jag bara måste göra på morgonen, annars känns hela dagen typ helt omvänd.

Måste sätta på datorn så fort jag vaknar.
Måste kolla in min blogg och andras bloggar, lite som att läsa morgontidningen för mig
Sen läser jag morgontidningen
Och SEN börjar hela faderullan med smink etc...

Men varför är det så viktigt för mig att starta datorn på morgonen? Och varför jag ha med mig min mobil överallt. Jag har blivit så beroende av mobilen och vill inte missa någonting. Som tur är så är min mobil lite av en dator så jag slipper bära med mig datorn överallt. ;) Det är i alla fall nåt jag och Erika pratade om igår.

image907

/ Ezzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se