Min ide bok

Alla borde ha en idebok. Min är just nu full av recept, teckningar jag en dag ska göra klart, saker jag skriver mitt i natten efter samtal med vänner. Saker jag måste ta tag i. Saker jag vill ha i min lägenhet..ja allt helt enkelt.

image945

Den här gjorde jag nyss...när jag väl börjar så finns det inget som stoppar mig, jag kan rita vad fan som helst och till slut så blir det ändå något.

image946

Det här är "madame" madama gillar att shoppa i de mest exlusiva butikerna i centrala Paris. Hon
är stamkund hon LV och Gucci och får alltid bästa service, när hon inte orkar bära runt på sina kassar mer sätter hon sig på någon av stadens alla cafeer och tar sig en espresso, en choklad eclair och en cigarett som hon fäster i sin cigaretthållare.
Hon är en mycket elegant dam.

image947

Ringde til Daniel och lipa efter att ha blivit dåligt behandlad. Detta var det jag skulle uppfylla innan jag kunde ringa till honom igen. Och jag är faktist kommit långt med det. Men jag vill tillägga, skaffa högre ambisioner.

image948

Har alltid gillat iden "klippoklistra" så detta är vad jag gjorde. VIlle försöka få en bild på hur min lägenhet ska se ut. Men jag tror faktist det inte blir så här riktigt.

Har ni någon ide bok? Eller hur sparar ni era ideer?

/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: Carro

Smart det där med ideboken! kanske ska fixa en sån :)

2008-03-17 @ 13:19:37
URL: http://carolinesoderblomgrans.blogg.se
Postat av: Carro

jaa :)

2008-03-17 @ 15:09:20
URL: http://carolinesoderblomgrans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se