Lunch time

image893


Lagade till en god pastasallad med massa godsaker i. Och sedan gjorde jag en egen dressing med mycket curry, kummin och boston gurka i.

Innehåll:
Isbergssallad (kan inte äta nån annan)
Purjolök (istället för gullök som smakar skit i sallader)
Persilja
Svarta oliver
Fetaost
Soltorkade tomater
Och nån sorts fullkorn pasta.

Innehåll dressing:
Creme fraische
Turkisk Yogurt
Curry
Kryddblandning med kummin i
Boston Gurka


Trevlig lunch för er som har den nu. Nu ska jag träffa Syrrans pojkvän för första gången. Han lääär ha mardrömmar mig inatt ;)


Min syster
 
/ Ezzo

Kommentarer
Postat av: Frida

Hmmm din syster känner jag igen! =D Vad heter hon?

2008-03-04 @ 22:16:07
Postat av: Ezzo

Syrran heter Lisa, kommer du från Lidköping?

2008-03-05 @ 08:57:35
URL: http://svartanka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Blogg listad på Bloggtoppen.se